15 December

Äntligen ledig efter jag vet inte hur många dagars jobb?! Tänkte att jag skulle sova ut men så blev det icke. Vaknade supertidigt och var så hungrig att det gjorde ont i magen, haha. Så det var bara att pallra sig upp och göra lite frukost. Ska iväg och träna nu på förmiddagen, sen blir det lite ärenden på stan med älskling och sen hem och tvätta och bara mysa!
För övrigt längtar jag ihjäl mig till april nu! Kära pappa fyller femtio då, så familjen ska då packa ihop sig och åka till London! Det ska bli grymt kul! Det var länge sedan jag åkte utomlands med mamma och pappa nu.
Visste du att...

.. om jordens medeltemperatur stiger med två grader så räcker det för att 10 000-tals arter ska utrotas.

 

.. för att temperaturökningen ska ligga under två grader så måste de globala utsläppen minskas med 50 %.


/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0