17 December

Sitter och pustar ut i soffan, har städat hela lägenheten själv (älskling jobbar), duktig jag är, känner mig som värsta hemmafrun haha. Nu blir det att ta det lugnt, senare ikväll ska jag på bio, Sherlock Holmes. Ska bli spännande, förtsa filmen är ju grym!
Igår blev det spontanutgång med flickorna. Det var inte alls planerat utan Karolina ringde mig efter jobbet och undrade om jag var sugen på att gå ut. Så vi drog lite i Jossan och Jenny också, så först var vi hemma hos Karolina och sen gick vi till Slick. Älskar spontanutgångar, då har man inga förväntningar och kvällen kan sluta hur som helst! Hade en grymt rolig kväll!
Kan inte förstå att det är fjärde advent imorgon, tiden går sjukt fort. Kan väl inte påstå att jag har sådär jättemycket julkänslor heller eftersom det inte är någon snö.
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0