Anti Scampi

Det här med reklam kan vara något av det värsta som jag vet. Så fort det blir reklam på tv så byter jag kanal med en suck, och jag är nog inte ensam. Men en reklam som är viktig, informerande och helt enkelt sevärd är Naturskyddsföreningens reklam om just jätteräkor, scampi som verkligen är en av världens största miljöbovar! Tycker dessutom att den är bra och roligt gjord, trots att det är allvarlig information. Här nedan kan ni se den! De har också en som just nu också går på tv som mer handlar om utfiskning, om jag minns rätt, dock fanns den ej på youtube.




/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kul att du gillar antiscampifilmen, och tack gör att du sprider budskapet genom din blogg. Den andra filmen finns också på Youtube, så du vet. Du hittar den på den här länken:

http://www.youtube.com/watch?v=CmeDw9xQydc&feature=youtube_gdata_player



Bästa hälsningar,



Mona Wallin, Naturskyddsföreningen.

2012-01-01 @ 18:53:48
URL: http://blogg.naturskyddsfireningen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0