Arghh

Vilken morgon. Värsta möjliga. Tog med mig två väskor idag, en träningsväska och en vanlig med allt i som jag skulle ta med till Uppsala, tänkte träna tidigt i eftermiddag och tänkte låsa in träningsväskan på Friskis så att jag slipper kånka den. Skulle lämna den innan tåget, men självklart så är låset jag tagit med mig för litet med typ 2mm, och hade dessutom inte en sån stor tidsmarginal.. Så får köpa lås där, vilket också tog sin tid. Råspringer i regnet till tåget och när jag kommer upp på perrongen så åker tåget.. Så mycket för att ta tag i träningen, har fått en astma attack på kuppen. Nej nu är jag på dåligt humör, 147 kronor på en SJ biljett. Hinner i tid till föreläsningen i varje fall. Men inte det roligaste att slänga iväg pengar på.

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0