Fina mellandagar i Växjö

Är hemma efter fantastiska dagar i Växjö hos Henrietta och Natalie! Mellandagarna rockade med utgång på annandagen, härliga fikor och luncher, sovmorgnar, massa skratt och politiska diskussioner inpå nätterna, alldeles perfekt! Hann också träffa andra vänner därnere, fint! Dock så började jag må dåligt igår och den mycket långa tågresan hem var tuff. Så när jag kom hem till Gävle sent igår kväll så hade jag feber, frossa, snuva, huvudvärk, hosta, ja typ allt.. Var ett vrak. Och när jag vaknade idag hade jag nästan 39 graders feber och var tvungen att avboka spa behandlingen jag och Sandra skulle på idag som vår julklapp och det hade jag verkligen sett fram emot så har varit ledsen idag och inte så uppåt, bara vilat och vilat.

Men konstigt nog så har jag blivit mycket piggare på eftermiddagen och har orkat fixa med lite saker, konstigt men bra. Så ser ut att kunna fira nyår hos Elin imorgon med några tjejer och en god middag, dock blir det inte så mycket mer, så pigg är jag inte. Men inte så mycket att göra än att gilla läget. Det bästa med nyår är dock att man får glittra och kan köra på lite roligare smink, så även om jag inte känner mig på topp ska allt annat vara det, lösögonfransar, fjädrar och svart klänning!

(har förövrigt försökt ladda upp bilder men tydligen så krånglar blogg.se's app som vanligt..)

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0