Ny klimatsmart kalender

Glad över att bilderna nedan publicerats ändå! Puh..

Köpte en ny kalender för 2012 för några veckor sedan. Nästan det jag tycker är bäst med nytt år. Ny kalender som ännu inte är fulltecknad med möten och aktiviteter. Nya symboliska möjligheter och chans till nystart! Bryr mig inte om nyårslöften då man ändå aldrig håller dom.. Men klart att 2012 ska bli ännu grymmare än 2011, att träningen ska få ta mer tid och att jag ska bli en ännu vassare politiker! Dock är detta inga löften, bara strävanden, haha!

Det allra bästa med min nya kalender är att den är FSC certifierad, omslaget är av återvunnen kartong och den är tillverkad i Sverige. Ett bättre alternativ än alla andra kalendrar jag sett! Från Akademibokhandeln, men finns säkert på Bokia också.

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0