Back again

Hade två helt fantastiska och galna dagar med Karolina i Stockholm! Vi kom ner vid lunchtid på onsdagen. Vi åt lite och sedan tog vi oss till hotellet. Vi bodde på Scandic Hasselbacken. Det ligger bredvid cirkus (mitt emot gröna lund). Ett otroligt fint hotell, och bäst av allt det var svanen-märkt. Vi tog det lugnt på hotellet, kikade lite på tv och snackade en massa skit. Sedan fixade vi oss och åkte ner på södermalm där releaspartyt skulle hållas.

Först åt vi en utsökt middag på en mysig liten resturang. Sedan begav vi oss till festen. Det var grymt kul att träffa alla igen och se videon. Gruppen jag är med i heter Djhotlipzz, och videon vi spelade in heter "I lost my princess". Efter några timmar var vi ett gäng som drog vidare. Blev utgång på stureplan. Hade en galet rolig kväll.
Vi gick upp runt nio, åt en god ekologisk frukost. Sedan vilade vi en stund på rummet, packade ihop våra grejjer och sedan tog vi oss ner på stan för lite julshopping. Sedan tog vi sgs-bussen hem till Gävle.
Hade som sagt två helt fantastiska dagar med Karolina. Dock var jag kanske inte så miljömedveten. Det jag gjorde bra var att vi bodde på ett miljömärkt hotell och sätten vi reste på (tunnelbana, tvärbana och buss).


/ Charlotte

Kommentarer
Postat av: johanbliixt

lite draagen kanske ;D

2010-12-18 @ 15:42:59
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0