Bytarkväll 2

Har varit dålig uppdatering från min sida senaste dagarna, har haft mycket för mig. Som jag skrev i mitt förra inlägg så kom min älskling Simon hem i söndagskväll så har tagit igen lite tid med honom. Idag följde jag med han och hans familj för lite julfirande i Hälsingland hos hans mormor, riktigt mysigt!


Igårkväll hade vi vår andra "bytar-kväll". För er som inte följt bloggen så innebär det att man träffas några stycken, alla tar med sig kläder som man inte vill ha och sedan byter man dem med varandra. Det blev en superlyckad kväll! Jag fick en hel kasse med kläder med mig hem! Linnéa kommer att ladda upp lite fina bilder sen. Jag måste verkligen tipsa om att ha bytarkväll. Det är hur smart som helst! Ofta är det inget fel på kläderna utan man har bara tröttnat på dem.

Vi brukar även ta med skor, skärp, smink, accesssoarer, parfymer mm som vi vill byta bort. Jag fyndade en lotion med doft av jordgubb, en parfym och ett diadem, perfekt!


/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0