En vecka senare


Har bloggat lite dåligt den här helgen, har haft fullt upp. Jag har jobbat i frukosten på Ch både lördag och söndag, umgåtts med Karolina, handlat möbler med Simons familj på Ikea, hälsat på syster osv. Ska bli skönt med en lugn kväll med älskling, en bra film och godis.

Imorgon är det en vecka sedan de klimatsmarta veckorna slutade. Men jag har mer eller mindre levt på samma sätt som jag gjorde då. Det klimatsmarta livet har blivit en del av min vardag, vilket känns väldigt bra! Dock kan jag erkänna att jag har "syndat" ganska mycket också. Jag har ätit ute många gånger den här veckan och jag har kanske inte gjort de bästa valen varje gång.
Jag får faktiskt dåligt samvete när jag gör dåliga val. Men det är ett bra resultat! Att jag fått denna medvetenhet, att jag verkligen tänker efter innan jag handlar.
Nej, imorgon är det ny vecka och nya tag!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0