Fina, gröna julklappar



I lördags firande jag julafton i efterskott med julklappsbyte hemma hos Elin. Hon hade verkligen tänkt till. Bland annat fick jag den fina ekologiska chokladen och presentkort på Epí, stammis stället! Verkligen guld julklappar för den klimatmedvetna! Gissa om jag blev glad?! Av mig fick Elin bland annat en cool second hand skjorta, axelsmycken och ett vaccinpaket från Unicef som direkt går till behövande. Så vi båda gav varandra gröna klappar i år, skulle man kunna säga!

Just nu lägger jag mina dagar på att skriva på en historia C uppsats och spenderar en del tid på arkiv här i Gävle. Tråkigt att behöva lägga tid på det nu under lovet, men det är som det är. Därav min lite dåliga fokus här på bloggen!

Ta hand om er.

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0