@fredags

Hoppas att alla har haft en fin helg, för egen del har det hunnits med plugg, städning, besök hos frisören, julklappsshopping, träning och Johannas födelsedagsfest. Med temat Wild, som Charlotte skrivit om nedan. Det blev en väldigt trevlig kväll med ett gäng tjejer!

Hade dock behövt plugga mer i helgen, det är helt sjukt mycket att göra just nu.. skolböckerna ligger på hög och jag får nog gå i ide fram till jul för att hinna med allt. Önskar att jag hann njuta mer av att det snart är jul, istället för att stressa och plugga.

Men imorgon är det en ny vecka som gäller, förhoppningsvis hinner jag klart med en del av allt skoljobb inom en snar framtid och då kan julstämningen infinna sig!

/Linnéa


Kommentarer
Postat av: malin

oj, sista bilden på mig - hjälp! nästan lite rumpflash där...

2010-12-17 @ 19:08:59
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0