God Jul!

God jul alla läsare, hoppas ni har haft en bra julafton!

Själv har min julafton varit superbra! Vi firade som vanligt hemma hos oss. Släkten kom vid två-tiden. Vi drack krav-märkt glögg och som alla andra kikade vi såklart på Kalle Anka. Efter det var det dags för julbord. I år såg julbordet lite annorlunda ut, eftersom många av rätterna som exempelvis sillen och skinkan var ekologisk.
Tummen upp för det!

Sedan var det dags för julklapparna. Det märks verkligen att man börjar bli äldre. Fick "flytta hemifrån-grejjer", stekpannor och en mikro. Lika bra att bunkra upp! Jag fick även en massa hårprodukter, smink, pengar, biokort mm. Men en julklapp som jag måste hylla extra mycket var en som jag fick av farfar. Han hade nämligen köpt regnskog åt mig. Han hade blivit inspirerad av wwf's julklapp att plantera träd som vi tipsade om förr. Farfar hade köpt fyra träd åt mig, hur gulligt som helst!

På kvällskvisten blev det ännu mer gott, praliner, apelsinris óch brownies. Vi kikade på tv och hade det bara mysigt tillsammans. Nu är jag helt slut, ska nog kika lite på tv och sedan sova.

Ha en fortsatt trevlig jul allesammans!

/ Charlotte














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0