Gott nytt år!


Jaha då var det årets sista dag. Det här året har verkligen gått fort!

Jag ska fira nyårsafton i Simons kompis stuga som ligger i Järvsö. Vi är åtta personer som ska åka dit. Vi ska laga middag tillsammans, festa lite och ha det mysigt. Ser verkligen fram emot ikväll, det ska bli riktigt kul!

Kan inte riktigt förstå att det är årets sista dag! Året har gått väldigt fort och har varit oerhört händelserikt för min del. Jag har aldrig haft några nyårslöften. Men i år ska jag nog ha ett, att leva så miljövänligt jag kan. Jag tycker att alla ska ha det som nyårslöfte, att 2011 ska bli ett mer hållbart år.

Önskar er läsare ett gott nytt klimatsmart år!

/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0