Julafton & Juldagen


Hoppas att alla fick en riktigt fin julafton! Min blev traditionsenlig och mysig.

Under hela dagen spelades julmusik på hög nivå. Det började med att jag kilade över till min vän Sandra några hus bort för julklappsbyte, sedan kom Morfar och farmor till oss och vi kollade såklart på Kalle Anka och fikade, därefter var det dags att dela ut julklapparna. Är himla glad över det som jag fick. Ett års Spotify premium, pengar, hud och hårvårdsprodukter (några ekologiska!), kläder& underkläder, presentkort, Kånken, Sabo berlocker, en back-up hårddisk och annat. Jag har verkligen tur och är lyckligt lottad, det är jag medveten om.

Efter julklappsutdelningen så blev det jul-tv (allra viktigast är Karl-Bertil, han är jul för mig!) innan det var dags för julmiddag. Godast på julbordet=den ekologiska julskinkan! På kvällen blev det film och vi bara umgicks och hade det trevligt. Som alltid så avslutades julafton med midnattsmässa, en sann frid infinner sig alltid efteråt.

Såhär dagen efter the big day är man lite trött och dagen har hitills bestått av slö-tittande på tv. Kvällen kommer spenderas med min vän Elin som nyligen flyttat till centrum. Ska för första gången se lägenheten och vi ska byta julklappar! Sedan får vi se vart kvällen tar oss. Mysigt!

Ta hand om er i snökaoset!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0