Jullov!


Äntligen så är det jullov, vi fick det igår. Sjukt välbehövligt!

Även om jag fortfarande har skolarbete under lovet..

Idag så har jag varit iväg på talangjakten på Estraden och så har jag tränat core på friskis. Men helst av allt hade jag nog velat varit hemma nedbäddad i sängen, detta måste vara årets kallaste dag..brrr
Dessutom så har det nu börjat snöa ännu mer nu, vilken vinter vi har.

Är äntligen klar med årets julklappar, i år är det en markant skillnad från tidigare jular ur miljösynpunkt. Det är en blandning av julklappar genom Unicef och Naturskyddsföreningen, från second hand och såklart även från de mer "vanliga" butikerna. Ska bara lägga dem under granen som vi ska klä ikväll!

Tänk att det snart är julafton, ibland så går det himla snabbt..

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0