Mysig onsdag


Favoriten på Epí, varm macka "Cheese"

Hoppas att alla har haft en hitills bra vecka. För egen del har det blivit massor av skolarbete som tagit upp all tid. Ge mig lov nu!

Men idag efter skolan så mötte jag upp min vän Elin för en fika på Epí (ekologiskt café och bageri) och planering. Det slutade med att vi satt kvar tills att de stängde och då fick vi ta med oss det fika som fanns kvar. Så himla snällt! Bättre det än att det skulle kastas helt enkelt och dessutom så är ju gratis gott! Efter det var det träff med SSU Gävles tjejgrupp också.

Idag har jag dessutom också fixat så att vi ska kunna mobilblogga. Det tror jag starkt på eftersom det blir enklare att bara slänga in ett inlägg när man inte behöver sitta vid dator. Det kommer att testas snart!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0