Finfin fredag och lördag

Äntligen lite mer tid för att blogga!
Hade igår ett naturkunskapsprov och nu kvarstår bara ett prov innan lovet, riktigt skönt måste jag säga!

Min fredagskväll spenderades på SSU Gävles julfest som blev himla lyckad. Vi höll till i en lokal centralt i Gävle och jag njöt verkligen av stämningen tillsammans med alla vänner, en kväll jag länge kommer att minnas!

Vi hade ett julbord och definitivt så fanns det vegetariska alternativ, både för klimatets skull och minst lika mycket för att alla skulle kunna äta god julmat, oavsett religion eller val att äta kött eller inte. Som alltid så var vår aktivitet nykter och julmusten flödade!

Idag har jag njutit av att för en gångs skull inte ha något "måste" över mig. Har tagit det lugnt och slagit in julklappar. Nu ska jag sätta igång och baka julgodis tillsammans med mamma och min bror Linus.
Finfin lördag!

/Linnéa



I torsdags gjorde jag något som jag velat göra i 4 år, tatuerade mig! Jag gjorde det tillsammans med min fina vän Elin som nu har exakt samma tatuering på samma ställe. Är såå nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0