Tillbaka till verkligheten?


I början av projektet

Tillbaka till verkligheten?

Ja nästan, efter att vi blev "klara" med de intensiva 6 veckorna som fått mig att förstå min del i systemet så har livet fortsatt med massor att göra den här veckan. Besök på arkiv, träning, möten, tjegruppsträff, massor av plugg och alldeles för lite sömn. Därav min dåliga bloggning!

Vad jag än äter så tänker jag efter innan eller har klimatet i åtanke. Det är svårt att leva helt miljövänligt som i projektet och det är klart att det blir godis och mat som inte är sådär jättebra som slunkit ner. Men tänket finns kvar och genomsyrar livet vad man än köper eller äter, det är bara det att man inte lever lika strikt som förut. Men aldrig att jag går tillbaka till exakt samma vanor som innan!

Ikväll ska jag iväg på bio med min vän Sandra och äntligen se den nya Harry Potter filmen, ser verkligen fram emot en riktigt mysig lördagskväll.

Hoppas att ni också får det!

Fick förresten också ett jätte bra tips som vi kanske borde ha tagit tag i tidigare. Men att det ibland blir lite otydligt vem av oss som skriver om vi inte har vår egen kategori under inlägget. Hädanefter skriver vi såklart våra namn. Enkelt!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0