Vilodag


Stannade hemma från skolan idag för att kurera mig. Har legat i sängen hela morgonen/förmiddagen och sovit och pluggat. Inte sådan händelserik dag med andra ord. Men känns som att det är lika bra att vila så att jag inte drar på mig någon sjuka nu.

Men vi tre ska jag dra mig upp ur sängen. Jag och Linnéa ska nämligen träffa Bodil. För er som inte har hängt med från projektets start så har hon hjälpt oss med vårat projekt. Hon jobbar på Gävle kommun och ansvarar bla för de hållbara familjerna som vi har samarbetat med. Vi ska möta upp henne på statshuset och prata om projektet, hur det har gått och hur planerna ser ut nu. Det ska bli kul att träffa Bodil igen det var ett tag sedan nu.

/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0