Bilder från dagen

Idag så har jag haft det väldigt hektiskt med både ärenden som skulle uträttas på stan, lunch med Charlotte, Elin och Jocke samtidigt som vi skulle intervjua Kristina på Épi, sedan så skulle jag fika och umgås med min vän Josephine och få en födelsedagspresent i efterskott, efter det så blev det en middag då vi skulle snacka second hand med Malin och Maria. Så just nu känner jag mig sjukt sliten efter allt rännande på stan, banken osv, imorgon bär det av till Stockholm för min del med Elin och Jocke, vilket jag verkligen ser fram emot, ska hoppa i säng bums!

Bilder från dagen
 
Vi med Kristina på Épi!


Lunch på Épi!

Fikade med min vän Josephine på fiket på flanör. De hade ekologisk varm choklad!


På den trevliga middagen med tjejerna så fanns det inte mycket miljövänligt att välja på (dåligt mingel!), men eftersom hungern knackade på så fick det bli en vegetarisk halloumi-burgare med thatsiki. En rätt som förövrigt var sjukt god och som jag rekommenderar.


Kommentarer
Postat av: Olaflina

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-08-16 @ 11:17:40
URL: http://olaflina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0