Elidas skafferi

Fick ett tips av en god vän att skriva om Elidas skafferi som ligger i Valbo. När hon pratade om det kom jag på att jag besökt affären flera gånger, jag har till och med handlat där. 

Elidas Skafferi bedriver butiksverksamhet med målriktning på miljövänliga skafferi produkter som te, kaffe, sylt, saft, kryddor, inläggningar, oljor och vinäger mm. Miljövänliga städ/hygienartiklar som tex såpnötter, deo, tvål, tandkräm. Även hantverk av diverse slag och trädgårdsdekoration som tex växtstöd.

Jag tycker att det är en väldigt mysig butik. Det ligger så fint till vid Nybo-handelsgård. Jag tycker absolut att det är värt ett besök! De har även en hemsida: http://www.elidasskafferi.se/index.html





Bilderna är dock inte från när jag var där, de är från hemsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0