Fantatiska fredag


Precis just nu!

Äntligen helg!
Idag efter skolan blev det lunch på stan med min fina vän Maria på Epí (lika gott som alltid!), passade på att köpa mitt favoritbröd och sedan köpte jag en present till fars dag på söndag. Säger dock inte vad, om pappa läser det här på bloggen, hehe. Köpte också en helt unik cool paljett blus på Myrornas idag.. klarar verkligen inte av köpstoppet, lite svagt av mig. Men sliter inte på klimatet med 2hand kläder i och för sig.

Nu ska jag åka iväg till Charlotte för en trevlig tjejkväll, vi har laddat upp med ekologiska snacks och den stora frågan är bara hur jag ska lyckas få med mig alla kläder som ska bytas bort..

Systemkameran är med, alltså uppis senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Timgrete

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-03-16 @ 18:18:44
URL: http://timgrete.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0