God morgon i lingonskogen!


God morgon bloggen!

Idag ska jag och Linnéa ta en sväng till Erikshjälpen för att ta en titt på deras utbud av second hand-kläder. Det ska bli riktigt kul! Personligen har jag aldrig köpt kläder på second hand, det är ganska dåligt av mig jag vet. Förut tyckte jag att det var lite "äckligt", men det tycker jag inte idag. Tiden är inne för 2hand nu. Det har bara blivit så att det inte kommit för mig att handla second hand.

Jag tror också att det beror på att jag fått uppfattningen att 2hand är en speciell stil, lite vintage och mycket oversize och konstiga kavajer. Men när vi intervjuade Malin och Maria övertygade de mig att det inte alls är så. Det finns något inom alla stilar.

Sedan fick jag verkligen upp ögonen för "begagnade" kläder igår under bytarkvällen går. Det ska bli riktigt intressant att se om jag hittar något idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0