Iphone


Min mobilopperatör ringde mig förra veckan och meddelade mig att mitt abbonemang snart går ut. Under mina år när jag haft mobil har jag levt som en typisk lillasyster, jag har alltid fått min storasysters gamla mobiler när hon fått en ny. Men nu är det äntligen dags för mig att få en helt ny. Har beställt en Iphone 4, som leveras någon gång under nästa vecka. Ska bli kul! Ska kolla upp var jag ska lämna in min gamla? Ska återvinna den på bästa möjliga sätt!

Såg att naturskyddsföreningen har miljö-appar till Iphone och Android. De ger enkla och smarta tips för en klimatsmartare vardag. Till exempel fiskväljaren, fruktväljaren, grönskaksväljaren och återvinnaren. Allt för att det ska bli lättare för oss konsumenter att göra miljövänliga val. De har också en lista med över 400 butiker som säljer eko och reko kläder. Det finns även tips om mat, barnprodukter, bilkörning och belysning. Hur smart som helst!

Ladda ner apparna här: http://itunes.apple.com/se/app/id350342977?mt=8 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0