Jeansshorts

Vilket väder det har varit idag, regnet har fullkomligt öst ner hela dagen! Perfekt väder för bio! Jag och Simon gick på premiären av "Due date". Den var riktigt bra, sjukt rolig! Den kan jag verkligen rekommendera!

Måste erkänna att det var en riktig utmaning för mig att följa med Simon när han skulle köpa godis på godistajm, blev riktigt frestad! Men jag höll mig till min choklad från Gefle chocolateri, den var hur god som helst!

Tänkte ge ett litet tips nu när vi fokuserar på shopping. Jag vet inte hur många par jeansshorts jag har i garderoben. Men det possitiva är att de flesta av dem faktiskt är avklippta jeans. När jag tröttnar på mina jeans eller när de börjar kännas lite trånga brukar jag klippa av dem, och vips så har jag ett nytt snyggt plagg! Hur smart som helst!

Dessa jeansshorts är ursprungligen ett par långa miss sixty. När jag medverkade i Maskinens musikvideo "Dansa med vapen" skulle vi dansare spela kannibaler, och därmed skulle vi ha kläder som infödingar. Jag klippte av jeansen och väl på plats smorde stylisterna in oss i vit målarfärg (även våra kläder). Jag tänkte att jag skulle slänga jeansen efter inspelningen men de blev ju snygga! Så ett tips, exprimentera med färg, pärlor och dra fram rivjärnet och slit dem själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0