Jobb


Kom precis hem från jobbet. Jag vet inte om jag har nämnt mitt extrajobb i bloggen. Jag arbetar i frukosten på Scandic CH. Det är ett riktigt roligt jobb! Vi i personalen har fått en sådan härlig familjär relation till varandra. Och det är fantastiskt kul att träffa folk som kommer från alla världens hörn och kanter för att bo på hotellet. Jag har jobbat där i ca 1,5, jag började förra sommaren. Dock var det länge sedan jag jobbade sist. Jag har haft så fullt upp med annat på helgerna så jag har inte haft tid. Men nu hoppas jag att jag ska få jobba några helger framöver.

Jag måste passa på att göra lite reklam för hotellet eftersom de faktiskt är väldigt duktiga ur miljösynpunkt. Frukostbuffén är exempelvis ekologisk. Det finns hur mycket som helst av välja mellan! Det kommer mycket folk utifrån och bara äter frukost, man behöver inte bo på hotellet. Så det kan jag verkligen rekommendera!

Nu ska jag snart iväg på dansträning. Mer uppis senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0