Klirr i kassan


Oj vilken lång torsdag som jag haft!

Efter en relativt kort skoldag begav jag mig ner på stan för att möta upp min vän Marie. Vi gick till stadsarkivet för att leta källor till våra respektive Historia C arbeten. Innan det så hann jag också med att köpa en balklänning för en rätt billig peng. Alltså bröt jag mot köpförbudet, men det var rea på Gimlins och kunde inte vänta på att någon annan skulle köpa klänningen som jag gärna ville ha! Känner mig så himla nöjd nu. Man ska vara tidigt ute, men kommer nog inte kunna låta bli att glutta på klänningar i vår, hehe.

Efter en tur på stan tränade jag på friskis, blev ett dubbelpass skivstång-spinning. Träningsvärken kommer nog som ett brev på posten. Kom hem för någon timme sedan bara och nu är det dags att sova. För imorgon ska jag till Stockholm över dagen med Historia C gruppen, vi ska besöka 3 olika museum. Bussen går tidigt!

- Dagens stora plus är min förvåning när jag såg kontoutdraget, hade mycket mer pengar på kortet än jag trodde. Denna klimatsmarta månad har gett resultat för plånboken, mycket mindre shopping och mycket att göra har gjort att tiden eller lusten att konsumera har minskat!

Kommentarer
Postat av: Noaalicia

I recomend this site

2011-01-29 @ 11:10:45
URL: http://noaalicia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0