Lunch!


Idag är det studiedag, vilket verkligen är välbehövligt! Passade på och tog en riktigt underbar sovmorgon.

Jag är inte riktigt en geni när det gäller mat, men ibland så kan jag ändå få till det om jag säger det själv. Till lunch lagade jag ekologisk pasta och qournfärs som jag enkelt kryddade med mycket salt och peppar. Låter kanske inte så mycket för världen men en vegetarisk och miljösmart rätt som smakade riktigt gott!

Är fortfarande lite i chock över att detta är sista veckan, men har lärt mig så otroligt mycket och idag så slog det mig hur allt har blivit så naturligt. Speciellt när det gäller viss mat! Ska bli intressant att nästa vecka testa oss och se hur mycket vi har minskat vår miljöpåverkan.

- Ska snart ut i snöstormen ner på stan för att tillsammans med min vän Elin leda SSU Gävles första tjejgruppsträff. Något som jag sett fram emot länge, inte ens en snöstorm kan stoppa mig..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0