Reflektioner och tankar


Nu ska jag strax sova, ligger och reflekterar lite över vad som skett de senaste 6 veckorna. Jag har längre varit intresserad av miljöfrågor och känner mig ofta frusterad och arg över att man inte talar om miljöfrågan mer. För utan vår livsmiljö så spelar det ingen roll hur mycket pengar vi lägger på något annat, samhället slås ändå sönder till slut på ett eller annat sätt om vi inte lever i harmoni med miljön.

Men jag har ofta sagt en sak och gjort en annan, för en gångs skull använde jag mina kunskaper och använde dem i mitt vardagsliv. Det har verkligen blivit större än jag någonsin kunnat tro att det skulle bli, det är så mycket som jag inte längre vill äta och jag ser på mitt liv på ett helt annat sätt. Hade jag nästan inte kunnat tro, men jag har verkligen förändrats.

Snart kommer vi att testa hur mycket våra utsläpp har minskat, kommer att bli mycket intressant! Som Charlotte också har skrivit så kommer vi att fortsätta blogga, dels för att kunna berätta hur allt känns efteråt och hur vi fortsätter att leva sen, efter "Life As Eco". Dels för att det känns som att bloggen behövs i ett hav av modebloggar, tack för att ni följt oss under dessa veckor & hoppas att ni fortsätter att göra det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0