Riksdagsbesök

Har under dagen varit på Riksdagsbesök i Stockholm med ett gäng härliga SSU:are. Riktigt lyckad dag, fick se helt andra grejer än de vanliga rutterna och det var kul att se Elin (Lundgren) vår riksdagledamot på hennes nya arbete! Blev en hel del fritid också, plus mycket mat. Fanns absolut inget, någonstans där vi åt som jag egentligen "får" äta. Men äta bör man ju, så åt en del vegetariskt och så. Men idag var det oundvikligt att synda, även om jag tagit med Krav-märkta nötter och russin. (Postar bilder när jag får möjlighet).

Kom nyss hem och måste direkt packa lite snabbt, för imorgon, ruskigt tidigt bär det av till SACO-mässan i Stockholm. Där hoppas jag få mer koll på vad jag vill bli och vart jag vill gå, universitetet nalkas ju..
Direkt när jag kommer hem åker jag till Söderhamn för SSU-kurs under helgen så tid för bloggning, verkar det inte finnas. Känns jobbigt, men kan inte göra mycket åt saken. Så från min sida blir det glest i helgen (om inte någon lånar mig sin Iphone dvs.), men nästa vecka är det sista veckan och då blir det hårdkörning!

Dessutom tycker jag att vi måste skriva mer om energi och transporter. Det är ju veckans fokusområde men tyvärr inte det vi skrivit mest om, så skärpning på oss helt enkelt!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0