Söndag

Gårdagen slutade med att jag hängde med Simon och hans grabbar på krogen. En riktigt trevlig kväll faktiskt! Vi vaknade rätt sent imorse så det blev lunch till frukost. Vi mötte upp Marcus och gick till en pizzeria här på söder. Jag tänker vara ärlig och säga att jag "syndade". Jag åt kyckligfilé med pommes frites. Aj aj, inte bra för miljön. Men kunde verkligen inte motså och det fanns inte många bra alternativ på denna pizzeria.

Sedan vandrade vi ner på stan. Jag var i behov av en ny vinterjacka. Min gamla var slut och uttvättad så den höll inte värmen längre. Hittade en jacka på Carlings. Är supernöjd! Dock är den inte miljövänlig på något vis.

Så idag har jag påverkat klimatet ganska negativt, men som sagt det ska ju spegla mitt liv som tonårstjej och då dyker scenarium som dessa upp.

Imorgon är det ny vecka vilket betyder nya friska tag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0