Stockholm igen


Dagen i Stockholm blev lyckad. 3 museum (nationalmuseum, medelhavsmuséet och östasiatiska) som alla var intressanta på olika vis, dock tog det en evighet att åka ner till huvudstaden och hem med buss. 2 och en halv respektive 3 och en halv timme tog det på grund av snövädret. Dessutom så har gårdagens träning satt sina spår, men jag ska inte klaga!

Som vanligt var det svårt att ha kontroll på det klimatsmarta när jag var borta, till lunch blev det bakad potatis med en röra och sedan så syndade jag och köpte en tröja på H&M som jag länge velat ha. Dåligt av mig, men tror att det blir "lättare" att bryta mot köpförbudet då jag gjort det tidigare i och med gårdagens inköp av balklänning. Konstigt egentligen, att jag trodde kosten och vegetarisk mat skulle bli det svåraste. Men min allra svagaste punkt är verkligen mina shoppingvanor. Även om jag lyckats minska en hel del i och med projeket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0