Tripp till Örebro


Åkte med Simon och hans föreäldrar till Örebro idag för att hälsa på hans storasyster Malin. Blev en liten utmaning när vi stannade på en mack för att äta lite. De hade absolut ingenting ekologiskt och bara en massa kött i matvägen. Det slutade med en macka för mig.

Sedan när vi skulle äta middag var planen att beställa pizza. Fick även där lösa det på bästa sätt, beställde en "vegetariana". Hur god som helst, men kanske inte det bästa för miljön. Men den var ju iallafall vegetarisk.

För övrigt har jag haft en jättetrevlig och mysig dag. Det var kul att träffa Malin igen och se hennes nya lägenhet.
Sedan när vi kom hem hit grattade jag pappa på fars-dag. Han fick en pälsmössa som jag köpte på Erikshjälpen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0