Äntligen fokus på shopping!


I Stockholm för några veckor sedan, då blev det shopping kan jag lova..

Ny vecka, nytt fokusområde!

Personligen känner jag att just fokus på shopping och smink är det område där jag måste göra störst förändringar och det område som dessutom är allra roligast! Jag kan vanligtvis köpa ett nytt plagg varannan vecka eller så. Jag tycker personligen att det absolut inte är okej att testa smink på djur men kan inte helt säkert säga vad för produkter som jag faktiskt har i min sminkväska..

Under just det här området kommer vi intervjua några härliga second hand shoppande tjejer av rang, vi kommer försöka anordna en "byta-kläder dag" med våra vänner, jag kommer att rensa garderoben, inventera våra sminkväskor, följa med mig till Stockholm nu på lovet och se hur jag klarar av vårat köpstopp och om jag bryter mot det, jag älskar ju second hand.. ja you name it!

Efter en liten svacka förra veckan är det toppen att känna sig taggad igen! Sedan blir det nog lite inlägg om kost också, eftersom det är en sådan stor del av det här projektet och något som vi tänker på varje dag!


Kommentarer
Postat av: Erlingmaiken

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-03 @ 14:32:44
URL: http://erlingmaiken.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0