Inspiration: Erikshjälpen

Sitter trött i sängen, ser på en film och dricker varmt. Har blivit mer sjuk, snudd på feber skulle jag tro. Varit en lång dag, först spenderade jag och Charlotte några timmar på Erikshjälpen, vi svängde lite snabbt ihop lite outfits till bloggen och jag som är second hand frälst sedan länge försökte att inte köpa hela butiken.. jätte roligt var det! Efter det så åkte jag med familjen ut till farmor och firade henne under hela dagen. Så nu är energin nere på noll ungefär.


Inne på Erikshjälpen passade vi på att blanda lite kläder och stilar med deras kläder, utbudet var enormt.

Outfits för en billig peng:

 
Nät tröja 55kr
Päls mössa 95 kr
Handväska 55kr
Skor 110kr

Totalt: 315 kr

Ring och leggings är privata.


Mocka jacka 85kr
Sammets tröja 35kr
Väska/portfölj 40kr
Lång kjol 45kr

Totalt: 205kr

Smycken och kängor är privata.


Jeans 50kr
Flanell skjorta 45kr
Skor 55kr
Väska 50kr

Totalt: 200kr


Transparent linne 20kr
Kavaj/kappa 50kr
Kostymbyxor 45kr
Sjal (här som skärp) 20kr
Väska 50kr
Pälsmössa 95kr

Totalt: 280kr

Smycken privata.


Kommentarer
Postat av: Malin

var sista outfiten seriös? såg lite ut som en tant med den där mössa.:P För övrigt, en väldigt inspirerande blogg :)

Lycka till med allt

2010-11-14 @ 10:35:23
Postat av: Linnéa

Ja outfiten var synnerligen seriös, personligen så tycker jag att mössan är allra coolast. Köpte den dock inte eftersom jag redan har en pälsmössa hemma som jag är sjukt nöjd med. Men utan mössan skulle nog den sista outfiten vara tråkig, men smaken är som baken.



Roligt att höra! Tack :)

2010-11-14 @ 15:42:52
URL: http://lifeaseco.blogg.se/
Postat av: malin

superbra idé med miljövänliga, billiga outfits tjejer! :)

2010-11-14 @ 17:30:17
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Jockeahlen

Erikshjälpen är riktigt bra, där kan man allt fynda! :) Krya på dig Linnéa!

2010-11-14 @ 18:56:35
URL: http://jockeahlen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gud vilka stora bröst! :O

2010-11-14 @ 21:10:30
Postat av: Charlotte

Hädanefter tar vi bort kommentarer som gäller våra kroppar, vi ser ut som vi ser ut helt enkelt. Man kan inte göra så mycket åt hur man är skapt och den sista kommentaren var riktigt onödig, dock så är Linnéa väldigt nöjd med sina bröst och väldigt medveten om sin bh-storlek. De flesta tjejer brukar ha koll på det...dessutom finns det inget fel med vare sig stora, eller små bröst. Däremot är det fel att människor pekar ut det, ja onödigt var verkligen ordet. På en klimatblogg dessutom.

2010-11-16 @ 01:20:24
URL: http://lifeaseco.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ledsen om det togs på fel sätt, Det jag menade var i ett positivt syfte! Jag tycker att det är jättefint med stora bröst (önskar själv att jag hade större). Det var menat som en komplimang :)

2010-11-18 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0