Bytar-kväll

Precis som Charlotte skiver här nedan blev kvällen sjukt lyckad, trevligt sällskap och helt nya garderober. Roligt att vi redan planerat in en nästa gång också. Rekommenderar verkligen ALLA att ha en sådan här kväll med sina vänner och ge bort det som man är trött på/inte vill ha för att få tillbaka det som andra tröttna på men som fortfarande är ett kap. Som att gå in i en butik och slippa betala! Samtidigt som det är återanvändning, det enda du behöver för att ordna detta är en lokal och bjuda in lite vänner som tar med sig det som man vill byta bort. Här var kvällens charmtroll självklart Charlottes syster Malins hund My, riktigt gulligull. Själv hade jag med mig en helt fullpackad tung bag full med kläder som jag "blev av med", praktiskt! Sammanfattningsvis: Bästa kvällen på länge!



Vi bunkrade upp med enbart ekologiskt tilltugg, mums!

 
Glada miner!


Mysan!


Det som jag fick med mig hem, skönhetsprodukter och några fina plagg. Är riktigt nöjd!


Kommentarer
Postat av: malin

Det har var lätt det bästa på länge :) Superbra idé! Jag är så glad att min garderob fått sig en uppfräschning, och en billig och miljövänlig sådan ;) Bra idé tjejer!!

2010-11-13 @ 14:26:31
URL: http://malinljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0