Elcykeln gjorde min dag!

Idag har det varit en såndär jobbigt dag då man bara vill ligga hemma i sängen. Känner mig stressad över skolan, vi har mycket nu, inlämningar, redovisningar, nationella prov osv. Plus att jag ska hinna med dansträningar, kompisar och en massa mer. Men jag antar att det bara är att bita ihop, det är ju trots allt inte långt kvar till studenten. 


 
Jag hann inte hämta ut min elcykel igår så passade på att göra det när jag gick hem från skolan. Det var verkligen kul att cykla! Det går så lätt, man liksom "svävar" fram. Jag är van med min gamla tröga kärringsnurra som växeln är trasig på så det här var rena drömmen! När man cyklar upp för backar så skjutsar den på och det går superlätt, backarna här på söder var plötsligt roliga att cykla uppför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0