Heeelg!

Äntligen helg!! Slutade tidigt idag, var hemma vid lunchtid. Simon var ledig idag och fortfarande kvar hemma hos mig så jag passade på att bjuda honom på en vegetarisk lunch, potatisklyftor och morötter i ugnen, vegetarisk schnitzel och pepparsås, blev riktigt gott! Tyckte även han som aldrig äter vegetarsikt annars.

Håller på att fixa mig för fullt, ska snart hem till Linnéa på middag och sen ikväll blir det utgång. Men jag ska försöka lösa det på ett så klimatsmart sätt som möjligt! Har till exempel bunkrat upp med ekologisk cider!





Som ni ser så föll jag för frestelsen att platta håret, ajja bajja! Men jag känner att jag kan göra det vid "lite finare tillfällen", jag behöver absolut inte göra det varje dag som jag gjorde förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0