Inga klädproblem här inte!


Det är så bra att ha en syster!
Fick en jacka av henne häromdagen, det var inte alls något fel på den utan hon hade helt enkelt tröttnat på den och köpt en ny. Jag hade faktiskt tänkt att köpa en ny jag med, men nu behöver jag inte göra det eftersom jag fick en "ny". Det är ju toppen nu när jag har köpstopp, eftersom jag egentligen inte heller behöver någon ny utan jag likt min syster helt enkelt har tröttnat på den jag hade förra året.

Jag och min syster Malin lånar ofta kläder av varandra. Vi har unegfär samma storlek, hon är dock lite kortare och jag är lite smalare men för det mesta går det bra! Vi har till och med några plagg tillsammans som passerar mellan våra garderober. Jag uppskattar det verkligen eftersom vi båda får en dubbelt så stor garderob! Så ett tips, man behöver inte alltid köpa nya kläder, låna av syskon eller vänner.


Kommentarer
Postat av: malin

superbra ;)

2010-10-28 @ 19:48:58
URL: http://malinljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0