Maskeradfest

Mitt internet hemma har krånglat i helgen, det är därför jag inte har bloggat något. Tur att man har en syster som bor nära som man kan gå hem till!

Malin (min syster) och hennes sambo Fredrik hade maskeradfest igår. Hade lite dilemma dagarna innan om vad jag skulle klä ut mig till, ville ha en ny snygg dräkt men eftersom jag har köpstopp var det inget att tänka på. Sedan fick jag en idé om vad jag skulle klä ut mig till, Pippi Långstrump! Hon har ju inte direkt snyggaste kläderna så det var bara att mixa och matcha, och håret har jag ju redan så det var bara att ha i lite ståltråd. Så ett tips till er läsare nu i halloweentider, man behöver inte köpa en ny dräkt, gör något roligt av det du redan har! Det är roligare och mycket mer personligt!




Jag och Simon.

Fredrik och Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0