Glad påsk!

Hej igen bloggen! Och glad påsk förresten det är ju påskafton idag!

Det var ett bra tag sedan jag bloggade nu, dagarna är fullspäckade nu när jag har påsklov. Jag har varit med kompisar, solat, tagit det lugnt, pluggat, festat, alltså ganska mycket! Här kommer lite bilder!


Det har blivit en hel del måltider ute i solen. Åh det är så härligt ute! Perfekt väder nu till påsklovet. Som ni ser på bilden så var det inte direkt den mest klimatsmarta maten, egentligen ska jag inte skylla det på tidspress men just denna dag tog hungern över!


På skärtorsdagen hyrde vi Simon kvarterslokal för lite påskparty. Mina tjejkompisar och hans pojkar. Riktigt rolig kväll som slutade på goya. På bilden: Josephine och Sophie


Älskling och Danne

Jag och mina dansfllickor

Fruktsallad på svensk frukt. Hallonen är till och med från Valbo. Plockade i min farfars fäbod.


På långfredagen var det dags för grillpremiär hemma hos min syster. Sedan gick jag hem till Bella för lite festligheter. Riktigt rolig kväll med många nya ansikten!

Fick ett påskägg av Simons föräldrar imorse. Gulligt av dem! Min familj ska fira påsken imorgon istället. Då blir det släktmiddag. Vi ska äta älg från Los som vi fått av farfar som är jägare.

Just ja, Pappa fyller år idag. Så grattis kära far!!

/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0