Guldkant i tillvaron


Lyx med klimatsmart mat från MAX

Har nog aldrig varit så trött. Gick upp väldigt tidigt för att skriva högskoleprovet, från halv nio till tio över fyra. Var som sagt första gången så kände att vissa delar gick bättre än andra, starkare i språk än i matte exempelvis. Men gjorde mitt bästa så det känns okej. Inte minst för att det säkert blir ännu bättre nästa gång!

På lunchen passade jag, Sandra, Jeff och Emil på att åka och köpa lunch, överallt i stan var det fullt i lunchrusningen så det slutade med att vi köpte max-mat. Helt underbart och klimatkompenserat, så vill jag ha det. Max är ju fortfarande den mest klimatsmarta hamburgerkedjan trots att det finns otroligt mycket att göra på området. Därav ett bra alternativ, som vi skrivit många gånger förut!

Imorgon vankas det möte under hela eftermiddagen och kvällen med SSU Gävleborgs distriktsstyrelse, och mina ögon faller ihop vilken sekund som helst.. Så nu säger jag godnatt.

Hoppas ni har haft en fin lördag!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0