Helgen


Har haft en lugn och skön helg. I fredags var jag och fikade med Sara och Bella på Wayne´s, riktigt mysigt att bara sitta och babbla i flera timmar! I lördags var jag och lunchade Karolina, när vi ätit klar satt vi oss i solen på rådhustorget och bara njöt av solen. På kvällen tog jag de mest lugnt, bara slappade hemma, och senare vid tolv blev de spontant till interpool med Simon och några gemensamma kompisar, mys.

Idag har jag tagit en långpromenad i Boulognern, jag älskar att gå där speciellt på sommaren när allt står i blom. Nu är det endast några blyga små blommor som tittar fram, men snart så! På eftermiddagen var min familj hem till mormor och fikade. När vi kom hem därifrån kände jag mig helt slut. Jag vet inte vad det är med mig nu på våren, jag är trött hela tiden. Kan sova hur mycket som helst känns det som. Det kanske är en kombo av allt med skolan, träningar, föreläsningar, kompisar plus vårtrötthet. Nej, nu vill jag ta studenten!

/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0