Hiss & Diss


Jag hissar...

- Att framtidsveckan drar igång snart! En vecka fullspäckad av massa spännande aktiviteter. På torsdag kommer jag och Linnéa att föreläsa om Life as eco i förvaltningshuset 18.00. Kom och lyssna!

- Att studenten närmar sig med stormsteg! Vi är redan inne i april!

- Att det klimatsmart livet smittar av sig! En tjej som går samhällsveteskap i tvåan kom fram och frågade mig om hur vi gjorde på våra klädbytar-kvällar. Hennes tjejgäng skulle nämligen ha en bytarkväll och hon ville ha lite tips. Kul!



Jag dissar...

- Att ozonskiktet är tunnare än någonsin. Se upp för UV-strålningen nu i vår, det är nu som den är som starkast!

- Vårtröttheten, skulle kunna sova hur mycket som helst?! Jag trodde att jag skulle bli piggare nu när det blir ljusare ute, men nejdå...


/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0