Påsklov!

Hej bloggen!

Hade en riktig skitdag i skolan idag (inga närmare detaljer). Tur att man har världens bästa vänner och pojkvän som stöttar en och snabbt får en på bra humör igen! När jag kom hem insåg jag att jag har påsklov nu, underbart!! Egentligen har jag ju skola imorgon men jag ska vara hårmodell. Min bästa vän Karolina och hennes klass ska nämligen ha sin slutvisning imorgon på frisörprogramet och jag ställer självklart upp som långhårsmodell! Temat på visningen är Seven deathly sins, väldigt coolt måste jag säga! Den äger rum på Goya 19.00. Det finns fortfarande ett antal biljetter kvar som kommer att säljas i dörren. Tycker verkligen att ni ska gå dit och kolla. Öppen bar till och med!

Vädret har varit underbart idag! När jag kom hem satt jag mig på balkongen, satt i hörlurarna i öronen och bara njöt. Vardagslyx! Nu håller jag på att förbereder och fixar mig inför föreläsningen som vi ska delta i idag kl 18.00 på förvaltningshuset. Det ska bli riktigt kul, är peppad!

Just ja, hämtade ut mina "student-byxor" idag. Snart så!
/ Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0