Studiebesök i Stockholm

Sitter med Linnéa på hennes mattelektion, jag har historia men vi har eget arbete så jag håller på att fixa med power pointen till Life as eco. Vi ska nämligen ha föreläsning på lärarnas konferens nu klockan tre. Spännande!

Igår var vi som sagt i Stockolm på studiebesök med klassen. Första stoppet var vid armé-museét Jag gick på en visning som handlade om krig och media. Väldig intressant måste jag säga! Efter visningen hade vi egen tid i unegfär tre timmar. Jag och några tjejer i klassen gick och åt en sallad på Gallerian sen blev det shopping. Jag skulle inte köpa någonting med det slutade med jag köpte en tröja och en kjol, aja så kan det gå ibland.

På eftermiddagen var vi på "bakom kulisserna på dramaten". Det var jättekul! Jag som själv har spelat taeter uppskattade det mycket! Sedan fick vi mer fritid. Jag, Sara och Amanda var så trötta så vi satt oss på ett fik och åt lite. Sedan på kvällen tittade vi på uppsättningen av Romeo och Julia på dramaten. Det var riktigt bra, rekommenderar den starkt. Dock kanske lite väl lång.

Efter det bar det iväg hem igen, vi kom hem vid ett på natten. Är riktigt trött idag trots att jag fick sova ut. Tror jag fortafarande har en gnutta förkylning i mig.

Här kommer lite bilder från gårdagens bravej!

/ Charlotte



Vi fick en frukostpåse av lärarna på bussen påväg ner. Innehöll bla en KRAV-festis, tummen upp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0