On my way to a friend



Härligt att det fina vädret fortsätter, jag har spenderat dagen genom att först göra en soldusch, eller sun tanning (har inte sett klok ut på hela dagen, den riktiga färgen syns efter en dusch) sedan har jag bokat tid för att sy upp min balklänning och lagat typ 6 av mina jeans. Mycket bättre att laga det som kan lagas än att bara slänga kläder! Nu ska jag börja packa en del och ta itu med annat som ska göras.

Imorgon tar jag tåget till min vän Daniella som bor i Surahammar, vid Västerås. Hon är en av mina bästa vänner men pga av avståndet så ses vi inte så ofta alls. Det ska bli några sköna dagar att ta tillvara på, åker hem på fredag igen. Utlovar ett tips på en god KRAV-nyhet i mataffären och bild på min nya vårjacka från Myrornas när jag kommer hem. Myrornas har förövrigt sjukt snygga vårjackor inne just nu, skynda fynda!

Vi hörs på fredag med de utlovade inläggen!
Take care

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0