Påsklov med sommarfeeling

Passar på att önska glad påsk såhär lite i efterhand. Det har minst sagt varit ett påsklov som har haft känslan av ett sommarlov. Vädret har ju varit extremt bra och jag har hunnit med allt möjligt. De första dagarna blev lugna med luncher på stan med vänner, sedan så spenderade jag några dagar hos Daniella i Surahammar. Välbehövlig tid då vi gick på bio i Västerås två gånger (I am number four & Red riding hood). Den sistnämnda var exakt min smak på film och jag har nu en kändiscrush som heter duga. Ungefär som att återgå till en 13-årings stadium. Men googla Shiloh Fernandez så förstår ni..

Vi hann också med att hänga med lite allt möjligt folk, det är alltid kul att träffa nya människor! Jag kom hem igen under långfredagen och igår under påskafton blev det påskmiddag med familjen innan jag drog mig ner på stan för att med ett gäng tjejer föra lite på Brända bocken innan vi gick ut på Goya. Mycket folk, fint sällskap och en varm kväll gjorde gårdagens utekväll till typ den bästa någonsin. Idag har jag njutit av solen och tagit en powerwalk runt Sätra. Dock ska resten av lovet läggas på att ta tag i plugg och annat som måste göras, bara att bita i det sura äpplet eftersom jag "tagit ledigt" från allt sådant under lovet.

Hoppas att ni också haft en bra påskledighet, och att ni tänkt till lite extra vid köp av ägg. Viktigt att man köper ägg från frigående höns, ingen varelse ska behöva leva sitt liv i en trång bur!


Den enda bilden från gårdagen och några fina fattas. Fantastisk kväll.



Påskmiddag med familjen!

/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Malin

superfin bild på dig!

2011-05-01 @ 16:47:26
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0