Via min Iphone


Nu är det verkligen vår, totalt olika väder på en vecka. Regngrått och tråkigt vid min busshållplats och massor av härlig sol vid Gammelbron!


Vi åkte med programmet till Stockholm. Armémuseum, dramaten bakom kulisserna och pjäsen Romeo och Julia. Blev jättelyckat och jag kände mig nästan lite duktig. Handlade endast 2 par skor jag verkligen behöver och en tröja på rea. God mat blev det också med de härligaste, bra tisdag.


Förra söndagen blev det första Distriktsstyrelse-mötet med SSU Gävleborg. Var superkul tycker jag!



     
Hade en fin fredag med vännerna igår. Först pizza hos Malin, för min del vart det en lite mindre och ett glas vatten. Vatten är underskattat! Sedan tillströmmade nåra fler och vi satte och på Brända bocken. Kvällen avslutades med dans på Goya, var mycket folk ute! Lyckad kväll.

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0