Edge of glory

Jahapp då har jag packat ihop hela mitt rum. Imorgon får vi nycklarna! Kan inte förstå att jag faktiskt ska flytta! Fällde faktiskt en liten tår när jag packade ner de sista grejjerna.  Men imorgon och på fredag blir det lite rust, vi ska måla taket och väggarna i hallen och vardagsrummet. Simon och familjen jobbar så de kommer när de har slutat. Men jag åker först och hämtar nycklarna(!) hos Gavlegårdarna och sedan ska jag och Sara, som är snäll och hjälper till, börja så gott vi kan.
Nu ska jag storstäda mitt rum (vill ju inte lämna en hög med dammråttor åt mamma och pappa). Gjorde även en storstädning av garderoben igår. Var stenhård mot mig själv. Tänkte att jag inte ska släpa en massa onödiga kläder som jag inte använder. Dom kläderna går den här gången inte till någon bytarkväll, uatn till Miljötinget. Jag och Linnéa ska nämligen ha en klädmonter när vi ska dit i höst och hålla workshop. Vi ska även ha en klädbytardel i våran workshop. Så om det är några som läser det här och ska dit på våran workshop börja städa garderoben och ta med allt ni vill byta bort! Det kommer att bli awesome!
Just ja, jag och Elina har bokat en resa till London 23-26 september. Ska bli hur kul som helst! Har så mycket att se fram emot nu i höst!
/ Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0